Наш інтернет магазин SADIM на ринку з 2012 року. За ці роки ми з гордістю поставили сотні тисяч саджанців задоволеним покупцям. Наша місія – переконатись, що ви раді своєму вибору у SADIM. Пріоритетом для нас є висока якість наших рослин; кожен екземпляр проходить суворий контроль на етапах вирощування та пакування рослин. Нам важливий довгий і дружній контакт із кожним із вас.
Ми дотримуємось всіх агрономічних вимог при відправленні рослин, вибираючи найкращий час для їх висадки. Контейнерні рослини доставляють протягом усього теплого сезону. Фактичні розміри рослин можуть трохи відрізнятись від заявлених.
Ми гарантуємо, що зовнішній вигляд доставлених саджанців буде якомога ближче до зображень на сайті. Усі розміри, вказані на сайті, є приблизними. Оскільки рослини живі, можуть бути невеликі пошкодження, які не впливають на їхню життєздатність: наприклад, незначні подряпини або невеликі пошкодження листя.
Весь наш посадковий матеріал відправляється з урахуванням найкращих агрономічних практик, щоб гарантувати безпеку та життєздатність рослини під час транспортування. Якщо у вас виникнуть питання чи проблеми, ми готові оперативно допомогти та надати всю необхідну інформацію щодо придбаного товару. Ми також надаємо консультації щодо догляду за рослинами. Деталі нашої гарантії можна знайти нижче.
Зверніть увагу, що ми не несемо відповідальності за екстремальні погодні умови у вашому регіоні або помилки при висадженні та догляді. Перш ніж ухвалити рішення про купівлю, рекомендуємо ознайомитися з рекомендаціями щодо догляду за обраною рослиною.
Наша гарантія на повернення посадкового матеріалу діє протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення.
Виходячи із Законодавства України "Про захист прав споживачів" від 15.05.1991 №1023-XII, ми надаємо можливість повернення коштів:
У разі виявлення неполадок або недоліків у товарі, ми вживемо заходів до його заміни на ідеальний екземпляр або проведемо повернення коштів (належить до саджанців, розсади, цибулин тощо).
Покупець може розраховувати на компенсацію за таких обставин:
Якщо ваше замовлення забрано зі складу транспортної компанії протягом 3 робочих днів після отримання повідомлення про прибуття.
Якщо якість придбаних цибулин, насіння, розсади або рослин не відповідає встановленим стандартам (продукт зіпсований чи мертвий) або якщо він був пошкоджений під час перевезення.
Якщо вам поставили товар, який не відповідає вашому замовленню або не відповідає описаним характеристикам.
Якщо посадковий матеріал мав суттєві пошкодження на момент доставки, які можуть ускладнити його подальше зростання.
При виявленні проблеми вам слід зв'язатися з нами протягом 14 календарних днів після отримання товару. Якщо ж звернення не було, вважається, що товар був спочатку якісним. Однак, якщо у вас виникли проблеми після цього періоду, дайте нам знати, і ми спробуємо знайти рішення. Після закінчення зазначеного терміну ми можемо запросити додаткові деталі.
Переконайтеся, що ви дотримувалися всіх рекомендацій щодо посадки та догляду: саджанці та розсада вуличних рослин рекомендується садити тільки на вулиці (зберігати в приміщенні не бажано); посадка має бути виконана негайно після доставки; при посадці не додавайте добрива до коріння; після посадки переконайтеся, що рослина правильно обрізана та отримує достатню кількість води.
На основі наших знань, пропонуємо дотримуватися рекомендацій за розмірами молодих рослин після їх обрізання: Для яблуні та груші: 50-60 см; Для черешні: 60-80 см, а для сливи та айви: 50-70 см; Персик, нектарин та абрикос: 50-60 см з урахуванням обрізки центрального стовбура та формування крони у вигляді келиха. Основні гілки слід обрізати до 3-4 бруньок; Хурма: 40-50 см із збереженням 3-4 бруньок на верхній частині рослини; Для винограду з відкритою кореневою системою рекомендується залишити 2-3 бруньки; Малина: 10 см, незалежно від виду, зріст виходитиме з коріння. А для троянд рекомендація - обрізати до 2-3 нирок і проводити підгортання перед зимою.
Якщо при отриманні вашого замовлення ви виявили розбіжності, зв'яжіться з нами: Надішліть повідомлення на наш email sadim.com.ua@gmail.com або Viber за номером +380983543435. Вкажіть у темі листа: "Проблема із замовленням №...". У тексті уточніть деталі: номер замовлення або ПІБ, дату оформлення та прикладіть фото рослини з нашою етикеткою. Фізично рослина надсилати нам не потрібно. Якщо ваш запит надійшов після встановленого терміну, ми розглянемо його індивідуально і, можливо, будемо потрібні додаткові деталі.
Наша мета – щоб ви були задоволені результатом. Якщо у вас виникли сумніви щодо посадкового матеріалу, будь ласка, негайно зв'яжіться з нами для вирішення цього питання.